fredag 22 oktober 2010

Peking


Då var det dags att äntligen få hylla våra hjältar i IFK...... eller ja inte jag men min sambo.... sista hemma matchen för i år och dom är klara för allsvenskan, kan det bli bättre..... :)
Jack och jag umgås med farmor och Roger så länge....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar