Idag tog vi sovmorgon hela familjen.... :)
Men helt plötsligt så vaknar jag av att det knackar på dörren.... oherregud vem är det? Viktor hör ju så klrt inget eftersom han sover.... men jag väcker honom och då knackar det igen, skickar ner V och där står det en kille från Energi & Miljö som skall byta vattenmätaren.... Det hade jag helt glömt bort!
Men vi sov till kl 8 och det är sovmorgon det..... :)
fredag 15 oktober 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar