Nu är den äntligen inköpt och hem forslad.... dock inte inkopplad det måste vi tydligen ha en elelektriker till.....
Tack familjen Toth för lånet av bil och släp.... och tack Sara och Majsan för barnvaktandet.... och Sara lunchen smakade också bra.... ;) Du är guld värd!!!
fredag 15 oktober 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
vassego! =) ser fram emot överraskningen =)
SvaraRadera