onsdag 13 oktober 2010

Lunch dejt

Idag kommer Anna från jobbet och äter lunch med mig och Jack, ska bli mysigt. Vi träffas ju inte så ofta nu när jag inte jobbar.
Lite skvaller från jobbet är alltid bra att uppdatera sig i..... :)

I morgon är Viktor äntligen ledig och skall vara det i 4 dagar.... jippie!!!
Men det är bara det att jag skall börja med ett tandläkarbesök.... men men det är bara få det gjort, bättre än att gå runt och ha ont.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar