Idag har vi tagit oss en promenad hem till familjen Toth som dock endast två personer hemma (Sara och Maja).
Eftersom Viktor var ledig så var det hela familjen som var på vift.
SOm vanligt när man kommer hem till Sara så blir man bjuden på lunch, mycket trevligt men det är ju liksom inte meningen att bjuda in sig själv så.....
Så jag antar att jag har ungefär 1000 luncher att bjuda igen till Sara.... :)
Igår var Mackan och Zacke över och lekte på förmiddagen, eftersom Pilla har börjat jobba igen.... Z var lite reserverad mot Viktor i början men det la sig ganska fort.... Han vågade tillslut även kela lite med Jack... :) oj oj oj dom där två grabbarna om några år, akta er..... ha ha ha
fredag 8 oktober 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
bara 1000? snålt =) alltid lika kul o se er =)
SvaraRadera