
Igår började äntligen föräldra gruppen..... Vi började med lite babymassage och det verkade Jack gilla väldigt mycket.... ända tills han fick span på att det låg brudar på varje sida om honom, då ville han bara rulla dit och spana på dem.... ;)
Kändes som om personerna i gruppen var trevliga och några av dem har jag ju träffat tidigare!
På eftermiddagen begav vi oss ut till Barva för att fira min kusin Nils som fyllt 20 år, så då blev det god mat och tårta. Jack fick hålla sig till sin gröt, men den slank ner som bara den så det var inge synd om honom!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar