Igår var jag och min lilla bebis på BVC och vägde och mätte honom.... lilla bebisen har blivit STORA bebisen... :) han väger numera 7,6 kg inte undra på att man tycker han är lite tung... ha ha ha
Sista två veckorna har han ätit med två timmars mellan rum dygnet runt..... fy fan jag är slut.....
HAn är tydligen i en väldig tillväxt period just nu, men hon sa att det inte skulle hålla på så länge. Så igår började vi med samkportion med potatis.... :)
Inte gott men inte äckligt.... han visste ju liksom inte riktigt vad han skulle tycka, men jag tror det kommer gå fin fint det här.... iallfall om han brås både på sin mor och far... ;)
tisdag 12 oktober 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar