tisdag 26 oktober 2010

Snor unge

Jag har en snorig unge.... stackars min lilla prins! När han nyser flyger det snor och han sväljer snor så han hostar.....(ja alla ni föräldrar där ute vet ju vad jag pratar om) men det är ju liksom första förklyningen för min prins, men vi överlever hela familjen, trots att vi knappt sover något på nätterna... ;)

1 kommentar:

  1. åh stackarn! var inte rädd för o använda nezeril!! eller vanlig koksaltslösning. o så lägg böcker under sängbenen. maja är oxå sjuk fortfarande... nästa vecka har vi skollov här hemma, kankse du kan komma nån dag? puss

    SvaraRadera