måndag 4 oktober 2010

Kanelbullensdag

Idag är det kanelbullensdag.... men jag har ju börjat mitt nya liv... :( hur skall det här gå till?
Eller så kanske jag får ta en jätte låååååång promenad idag så kanske även jag kan äta en bulle! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar