Idag är det kanelbullensdag.... men jag har ju börjat mitt nya liv... :( hur skall det här gå till?
Eller så kanske jag får ta en jätte låååååång promenad idag så kanske även jag kan äta en bulle! :)
måndag 4 oktober 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar