
Igår blev det IKEA med Sara och Petra. Viktor var ledig men fick ha lite egentid på förmiddagen.
Jag skulle egentligen bara handla ett skoställ, men så klart så blev det lite till.
Hittade äntligen den fina mobilen med små insekter på som dom har på BVC och som Jack gillar massor.... :)
Sen lite annat smått och gott.... ;)
Idag börjar vi dagen med föräldragrupp (eller vad det heter) och där skall vi få lära oss babymassage, mysigt!
Sen på eftermiddagen skall vi ut till Barva och fira Nils som blir 20 år.... hmmm om han är 20 oj vad är jag då.... ;) tiden går så fort, snart kommer han nog vara äldre än vad jag är.... ha ha ha
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar