söndag 10 oktober 2010

Helgen

Eftersom Viktor var ledig torsdag och fredag så var det vår helg.... eller vi försöker få det så iallafall.

Igår promenerade vi ner på stan för att möta upp syrran, Vera och Mats för en lunch. Efter det så gicj kag och Jack på handboll, det var damerna som spelade.
Tjejerna var i stockholm på Annas straffhippa.... önskar att jag hade kunnat vara med, men jag kände att det blev för långt bort med Jack, åka själv med honom i en bil i stockholm utan att hitta.... nej vet nån va!!!
Men det verkar som om dom hade kul utan mig... ;) hoppas Anna känner sig nöjd....
Anna när du mezzade om handbollen förra hemma matchen så var brudarna här och planerade... :) om du tycker jag var konstig, var så rädd att försäga mig.... ha ha ha

Idag blir det lite mer kusin häng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar