Det känns som om det är något med dessa dörrknackningar....
Igår när vi precis hade kommit hem och skulle ta den första tuggan av våra kebabare så knackar det på dörren.... Viktor hör ingenting för han hade redan hunnit tagit första tuggan...
Där utanför står våran alldelles egna "elelektriker" Bejve.... :) han hade vägarna förbi och eftersom han var fullt kittad som en elektriker så tog han sig an våran torktumlare.... jippie!
Jag ringde nämligen till Bejve och frågade om jag kunde klippa av sladden till den gamla torktumlaren som vi trodde bara hade en stick kontakt så att vi hade kunnat kasta den på tippen i fredags när vi lånade Toths släp..... Vi kunde klippa av den men typ efter 100 instruktioner om hur man skulle göra för att inte få en stöt... vi vågade alltså inte klippa den... ;)
Men nu är den gamla urkopplad och den nya inkopplad..... yes
Nu väntar jag bara att det skall knacka på dörren och det skall stå någon där som vill köra den gamla till tippen! (man kan alltid drömma)
söndag 17 oktober 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
haha, knack knack!! =)
SvaraRadera