Idag kommer Jack´s farmor, eftersom hon bor i Norrköping så kommer hon idag efter jobbet och sover kvar till i morgon så att hon får mycket tid att umgås med Jack (och med mig också... ;))
Viktor jobbar kväll så jag och Jack skall underhålla farmor bäst vi kan!
tisdag 5 oktober 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar