tisdag 5 oktober 2010

Farmor

Idag kommer Jack´s farmor, eftersom hon bor i Norrköping så kommer hon idag efter jobbet och sover kvar till i morgon så att hon får mycket tid att umgås med Jack (och med mig också... ;))
Viktor jobbar kväll så jag och Jack skall underhålla farmor bäst vi kan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar