I torsdags var jag och Jack på öppna förskolan för första gången. Jack var minst ich det var väldigt mycket äldre barn, så Jack hade jämt göra med att titta på alla barnen som sprang omkring. Det som var bäst var nog sångstunden.... :) (även om mamma sjöng falskt)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar