lördag 30 oktober 2010

Shopping

Idag har hela familjen varit och shoppat på tuna park.... eller det var faktiskt Viktor som skulle shoppa ett par nya jeans!
Det gick bra.... första affären, provade 2 par jeans, sen slog han till på det ena paret.... det kallar jag effektiv shopping.... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar