Idag har hela familjen varit och shoppat på tuna park.... eller det var faktiskt Viktor som skulle shoppa ett par nya jeans!
Det gick bra.... första affären, provade 2 par jeans, sen slog han till på det ena paret.... det kallar jag effektiv shopping.... ;)
lördag 30 oktober 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar