Igår hos BM så tyckte hon att man skulle planera sina dagar så mycket som möjligt så att man inte skulle gå och "vänta" hela tiden bara...
Så idag jobbar Viktor ett kort pass men jag har planerat dagen idag:
Äta frukost ihop med Viktor
Ut och promenera min vanliga runda som tar ca 30 min
Tvätta
Bädda rent i sängen
Duscha
Äta lunch
Cykla till Underbara Hem
Hämta ut ett paket på posten
Laga mat till mig och Viktor
Vad tycker ni om min dag... :) usch man blir ju nästan stressad.... ha ha ha
onsdag 9 juni 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar