Kl är halv nio och inte en liten värk har ens visat sig.... inte ens lite vatten har gått....Han har ju några timmar på sig men jag börjar bli lite orolig.
Ska till barnmorskan idag så jag skall nog tvinga henne att säga när han kommer.... det är ju liksom deras jobb det borde hon kunna säga...
Min mamma kommer snart förbi och underhåller mig!
torsdag 3 juni 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar