torsdag 3 juni 2010

Dagen D

Ja ha dagen löper fortfarande på utan minsta tecken på att det är dagen D.
Mamma kom förbi o morse och vi tog oss en kaffe i solen, sen var det bara att göra sig vacker och ge sig av till barnmorskan... Det gick bra... Mamma fick till och med följa med in.... 30 år och har med sig mamma till BM.... ha ha
Allt såg bra ut och han var redo att komma ut, försökte tvinga henne att säga om han kommer idag men det kunde hon ju så klart inte... Dåligt.... men inom en vecka trodde hon.... Jag tror på inatt! :) (eller hoppas kanske man skall säga)

Sen tog mamma och jag oss en promenad från sjukhuset ner till stan, vad gör man inte för att få igång allt... Efter en snabbis på stan så tog vi bussen hem till mig igen!
Mamma har rensat i tre av våra rabatter, vilket jag är mycket tacksam för.... Själv rensade jag mellan plattorna på gången, blir lite snyggare så och så kunde jag sitta på mitt feta arsle och göra det.... :)

DAgen är inte slut ännu så allt kan hända.... ;)

2 kommentarer:

  1. men du var väl o knackade på hos förlossningen? annars fattar dom ju inte att han ska komma i dag, det är ju inte barnmorsketanten så ska få ut han =) Pucko! hihi som sagt dagen är inte slut än. Puss från oss!

    SvaraRadera
  2. Passa på och sov, det kan dröja åratal tills ni får gör det igen.

    // Daniel Toth

    SvaraRadera