Nu har Viktor jobbat i två hela dagar och inne på den tredje och sen i morgon är han äntligen ledig.... :) Det har gått riktigt bra att vara hemma själv med lilla miraklet men jag har ju haft full uppbackning så det kanske är därför.... :)
I lördags var syrran och Mats här med lunch och sedan underhöll de mig resten av eftermiddagen, tvingade även ut mig till verandan.... sen kom även mamma och pappa förbi en sväng.... sen hann jag bara amma innan Viktor var hemma igen.
Igår så var Jenny, Jossa, Anna och Axel här och fikade och tittade till Jack, sen bar det av på kalas hos morfar och där blev vi kvar tills Viktor kom och hämtade oss.... JA så jag kanske inte skall klaga med den uppbackningen....
Så idag skall jag och Jackisen ha en lugn dag hemma, får se hur det går.... ;)
Men i morgon skall vi träffa BVC tanten igen och se hur lång och hur mycket Jakisen har tjockat på sig den senaste veckan.... Stora killen.... :)
måndag 28 juni 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar