Nu när man är hemma och är ledig så kan jag knappt hålla reda på om det är helg eller vardag, och i vår familj spelar det ingen roll eftersom Viktor jobbar helger lite då och då och är därför ledig i veckorna istället....
Men jag vet att det är lördag idag....
Idag har jag cyklat ner till city och tog en sväng ner till sporthallen, tjejerna hade träningssläger så jag ville säga hej.... och självklart hängde Vera med... Kul att se alla igen, det var ett tag sedan!
Sen gick Vera och jag ner på stan hon skulle handla ett linne, hon är sååå medveten om vad hon har på sig, herregud det skall börjas i tid....:)
Sen gick vi och åt en glass och väntade in Vicke som skulle möta upp oss, hann även bli lite mer shopping efter det. Jag kollade på lite klänningar som jag skulle kunna ha på bröllopen som jag skall på i sommar, dessvärre är det ju svårt att prova när man ser ut som jag gör.... :)
Jag lägger upp bilder på sötaste bodyn ever, det är nästan som man vill ta sig en tugga... ;) Sen kanske det är dags för förhoppningsvis sista magbilden!
lördag 5 juni 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar