måndag 7 juni 2010

Min mormor

Idag gjorde min mormor äntligen debut i huset. Hon har ju flyttat ut till ett äldreboende i Hållsta och trivs kanon, så hon har hållt sig inne ett tag.... Men idag så blev det andra bullar....
Hon och mamma kom förbi på en fika och husvisning, och som tur var så var ju Viktor ledig också (Viktor är mormors favvo).
Det blev mycket lyckat och hon tyckte det var kul att se hennes grejor som jag ärvt komma till sin rätt här hos oss.

Sen vilade jag en timme, eftersom jag typ inte sovit något i natt, var säkert uppe minst 5 ggr på toa....

Får se hur dagen fortlöper!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar