Ja ha då är det midsommar idag..... för oss känns det som vilken dag som helst, vi kör på samma rutiner som vanligt!
Eller vi har ju iallafall ätit midsommar lunch och ikväll skall vi äta lite lyxigare mat.... :) så visst firas det även här!
I morgon börjar Viktor att jobba igen så då är det väl dags att börja skaffa sig lite rutiner för oss andra två. Måste erkänna att det känns lite läskigt eftersom man har blivit uppbackad till 100 % och sen skall man bara vara helt ensam.....
Men det kommer nog gå bra, jag mår ju betydligt bättre så det kommer nog gå bra.
Var bara tvungen att ta med det här kortet, för i natt blir lilleman två hela veckor!
Man ser hur trött Viktor är efter 24 timmars arbete, men det var värt mödan när man fick se underverket.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar