onsdag 2 juni 2010

I morgon smäller det!

Ja ha då var det dags i morgon.... ja han ska ju komma då! Det har ju barnmorskan räknat ut, dom har sett det på ultraljudet och det här datumet har ju varit med oss ändå från start.... Så det är väl klart att han kommer i morgon? Alla har ju lovat det.... För visst är det så? Kan inte tänka mig att dom skulle ge mig ett datum och sen funkar det inte så.....

Nej klart att det är så, bebisen kommer i morgon alltså! Kanon för jag är sååå redo just nu kan jag säga!

Har till och med fått några sms med glada hejarop om att det kommer gå bra i morgon och lycka till osv.... Ni är så söta tjejer, skönt att det är fler än jag som tror på den 3:e juni.... ;)

Jäklar måste nog prata med Viktor om att han tar ledigt från jobbet i morgon, för det har han ju inte gjort ännu!

Så om ni inte hör ifrån mig på några dagar då vet ni... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar