Oj oj oj vad mycket som kan hända på bara några dagar!
Då är han här nu då..... bara så där liksom.... eller nej förresten inte bara så där.....
Jag förstod ju att det skulle bli jobbigt att gå igenom en förlossning.... men inte att det skulle vara sååå jobbigt! Tacka vet jag att jag har den underbara sambo som jag har, skulle aldrig ha klarat det utan honom.... snacka om vilket kap man har gjort..... Han var helt underbar under förlossningen och gjorde allt vad han kunde för att underlätta för mig.... på bb så gjorde han allt för att jag skulle få vila upp mig och nu hemma så bara fortsätter det.....UNDERBART!
Snacka om att Jack har fått den bästa pappan i hela världen....:)
onsdag 16 juni 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
vilket tur att han har den bästa mamman oxå, lyllo honom =)
SvaraRadera