torsdag 10 juni 2010

Lunch i Strenkan

Idag är Viktor ledig och vi försöker att inte tänka på "det" och roa oss på annan ort.... :)
Så idag åkte vi till Strängnäs och och lunch och fikade.... Det var ett jätte mysigt kaffe i de gamla delarna av Strenkan....
Men det var kallt i Strenkan och solen lyste i Tuna så det blev inte någon lång tur....
Nu är vi hemma och softar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar