Idag har varit en väldigt lugn och skön dag, försöker vila upp mig, vi hoppas ju nämligen på att det händer inatt... ;)
Har pratat med jobbet idag, eller rättare sagt min chef, som försökte få igång min förlossning genom att berätta saker som han trodde skulle trigga igång del hela.... ;) där hade han fel.... han kom även med andra goda råd för att få igång förlossningen.... Tack chefen... ;)
Sen fick jag en rapport från Clas också så nu är jag väl uppdaterad!
Nu är jag redo....
måndag 7 juni 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar