måndag 7 juni 2010

Dagen

Idag har varit en väldigt lugn och skön dag, försöker vila upp mig, vi hoppas ju nämligen på att det händer inatt... ;)

Har pratat med jobbet idag, eller rättare sagt min chef, som försökte få igång min förlossning genom att berätta saker som han trodde skulle trigga igång del hela.... ;) där hade han fel.... han kom även med andra goda råd för att få igång förlossningen.... Tack chefen... ;)
Sen fick jag en rapport från Clas också så nu är jag väl uppdaterad!

Nu är jag redo....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar