Idag var vi med jobbet och åt på Akropolis, åt som vanligt Cevapcic (eller hur det stavas) det är ju bara sååå gott och man äter det så sällan, blev även en Tartof till efterrätt.... :) mycket gott!
Sen gick vi på Big Comedy i Lokomotivet, hur kul som helst.... jag skrattade så jag kommer antagligen ha träningsvärk i kinderna i morgon! Men det är det värt.
Däremot så tyckte han i magen att det var trång och att mamma skrattade lite för mycket så han sparkade hela tiden så jag hade lite svårt att sitta bra.
Mina jobbarkompisar skrattade bara åt mig och sa att värre kommer det bli.....
Viktor är i Peking och tittar på fotboll, första matchen för i år, lika bra att han åker nu innan lilleman kommer för då finns det nog inte så mycket tid över!
måndag 12 april 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar