Trots lördag så var jag uppe kl 07:00 för att skjutsa Viktor till samlingen, dom hade match i stockholm.
Blev en morgon promenad, känndes skönt, gick ju inte fort som vanligt men ändå... :)
Sen hade jag tänkt mig åka förbi loppisen som var på isstadion och hälsa på Sara, men va fan hela Eskilstuna var ju där så jag körde bara förbi... så sugen var jag ju inte på loppis!
Sen tog pappa och jag en sväng med bilen, förbi farmor och sen en fika hos syrran!
Sen har Viktor och jag hunnit få lite Zacke besök idag också, alltid lika trevligt... :)
lördag 17 april 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
skitmycket folk, men ändå sålde jag nästan ingenting!! Grrrrr!!
SvaraRadera