Vilken härlig dag! Vaknade av att solen sken in, hur underbart är inte det. Viktor och jag tod en morgon promenad, det var skönt, det går ju dock inte så fort längre men det var nog nyttigt att rör på sig.
Sen skruvade vi ihop skötbordet som vi köpte på Ikea igår. Det blev bra, nu har vi bara en byrå och en hylla kvar att fylla barnrummet med. Men allt är inhandlat så det får komma efterhand. Vi ska ju även hämta sängen i Hällberga, sen är allt på sin plats.
Har även hunnit få besök av Pilla och Zacke, han kom och hade den tuffaste skinnpajen på sig.... så söööt! Han var lite blyg först men sen när jag körde lite skön sång för honom så blev det lite bättre.... eller han skrattade åt mig iallafall.
Vi har även tvättat bilen, träffat Vera Mats och syrran, bytt däck..... ja sen slappa i soffan förstås.
Skön söndag!
söndag 11 april 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar