tisdag 20 april 2010

Trött

Just nu är jag bara trött och önskar att dagarna skulle gå fortare. Börjar ställa mig in på att sluta jobba och bara vara hemma.... även fast det också kommer bli jobbigt i perioder men på ett helt annat sätt.
Just nu är det minst två toabesök per nattm och varje gång man skall vända på sig så vaknar man och får häva sig runt till andra sidan.... ja man är smidig nu för tiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar