tisdag 27 april 2010

Fotboll är farligt

Igår var jag och Viktor i Norrköping och tittade på IFK, man får passa på innan bebisen är här och tar upp all av vår tid....
Hann även träffa Ewa och Roger en snabbis.

Men matchen, precis innan halvlek så var det en spelare i motståndarlaget som fick foten avsparkad, ja alltså den satt ju kvar men den hängde verkligen åt fel håll... Så hemskt såg det ut, kan lova att det var nära till tårar! Usch stackarn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar