Idag är Viktor iväg med landslaget i rullstolsbasket, kul! Han skall hjälpa till att träna några av gängen och sen skall dom gå och titta på Basket finalen Dohlpins mot Plannja.... det har han verkligen sett fram emot.
Själv så är jag ledig i morgon... sååå skönt! Ska hjälpa syrran och förbereda inför Mats 40 års fest, så jag vet vad jag har att göra!
Annars är jag mest trött, herregud eftermiddagarna på jobbet.... HJÄLP! Men så är det väl när man måste upp och kissa minst en gång varje natt och varje gång man skalll vända sig i sängen så vaknar man för man måste ju typ häva sig runt.. Det är det nog värt sen när man har den där lilla krabaten i famnen.
Har även startat en vadslagning på jobbet om när bebisen kommer, ska man tro några utav dem så är det ju bara typ två veckor kvar.... herregud är jag redo för det.... går säkert över tiden....
torsdag 29 april 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar