Men hur började den egentligen? Värsta snö ovädret....
Hur skulle jag få plats i min vinter jacka? Nej det blev Viktors gamla vinterjacka sen var det bara att promenera ut i snöstormen.... Men det gick bra, lite blöt men helt ok!
Bra dag på jobbet idag, så klart trött som vanligt, men det är nog bara lära sig leva med ett tag till!
Sen kom solen och det känns ju riktigt bra!
Hjärtat kom och hämtade mig från jobbet och nu är det fredagsmys för hela slanten.
fredag 16 april 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar