Ja ha då var det även min tur att börja blogga.
Ska erkänna att jag har varit lite emot det.... men men det var väl på tiden.
Tanken med denna blogg är att dom som inte är nära oss skall kunna följa mig och min familj så ofta som det går(alltså beroende på hur bra jag är på att uppdatera)
Så välkomna!
torsdag 8 april 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Bra becca! det är skönt o skriva av sig ibland! =)
SvaraRadera