torsdag 8 april 2010

Då var det dags!

Ja ha då var det även min tur att börja blogga.
Ska erkänna att jag har varit lite emot det.... men men det var väl på tiden.
Tanken med denna blogg är att dom som inte är nära oss skall kunna följa mig och min familj så ofta som det går(alltså beroende på hur bra jag är på att uppdatera)

Så välkomna!

1 kommentar: