Vilken dag det har varit!
Vaknade i morse och var bara sååå trött, men det är väl som det ska, för det säger alla att jag ska vara trött nu och att det ska vara jobbigt, men det är ju liksom ett tag kvar så hur jobbigt kommer inte sista tidn då vara? Ja ja jag klarar det nog...
I morse hände det även en olycka på jobbet, inte på min avdelning, men usch vad hemskt..... ingen omkom men skadorna som personen ådrog sig är jobbigt nog, känner verkligen med personen och de övriga inblandade. Så tankarna går till dem idag!
Gick ner en sväng till stan idag efter jobbet, solen sken och jag promenerade hela vägen...nej det gick inte fort men det var super skönt. Köpte ett par nya löparskor, och nej jag skall inte börja löpa men jag tänker att jag antagligen kommer promenera mycket när lilleman kommer så då behöver jag ett par rejäla skor... :)
Blev även lite annat smått och gott, en fin väska, några våriga nagelack ja det var nog allt... :)
Sen gick jag och fick fotvård och även fast jag hatar fötter så är det bara sååå skönt när det är klart, som små babyfötter.... underbart!
tisdag 13 april 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar