Idag har jag varit och träffat min barnmorska, det gick bra, alla prover var bra. Han där inne hade jämt göra som vanligt att väja för den där grejen som mäter hjärtljudet, men vi fick fast honom tillslut.... :) Han låg även med huvudet nedåt och det är bra, för då kommer han antagligen ligga kvar så tills han fixerar sig, och det är ju bra!
Sen har jag även varit hos optikern och skall prova nya linser och se om dom sitter bättre än mina nuvarande gör nu... så nu ska jag test köra nya linserna och hoppas att dom funkar som dom borde göra!
Jo jag har även jobbat idag, har varit en lugn dag, men jag börjar känna att det inte är så lång tid kvar för allt man planerar ligger liksom efter det att jag har gått hem och motivationen att planera för det känns lite tufft, men men så är det väl.... bara att kämpa på!
onsdag 14 april 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar