I natt har Jack sovit hela natten.... han gick och la sig vid 19.30 lite senare än vanligt, sen var jag uppe och stoppade i nappen vi 23.... sen vaknade jag kissnödig och då var klockan 05.20 och lilleman sov fortfarande, ovanligt för vi denna tid brukar han vilja ha välling.... oj oj oj så många timmar han sov i sträck... så duktig min lilla kille.... :)
Men efter en liten stund vaknar han och då får han komma till vår säng, pappan fixar välling och Jack käkar som bara den och sen vänder han sig till sidan och sover till 7.30, vi kan ta fler såna nätter!
En sak till han sitter.... nästan.... lite kuddar runt om för ibland tippar han över, men han sitter jättelänge.
När Vera frågade häromdagen om Jack kunde sitta på julafton, så skrattade jag lite inombords, men nu verkar det inte bättre... :)
tisdag 21 december 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar