Jaha... alla som vi träffat har fått denna hemska magsjuka... dom faller som furor... men nu tror jag den skall vara borta. Jag har spritat hela huset så nu skall det inte spridas så iallafall!
Jack har börjat äta lite igen så nu börjar livet återkomma till oss alla... :)
Vill ju kunna vara med på nyår, man måste ju tänka på att lilla Sixten kommer så jag vill absolut inte smitta ner honom. Men jag vill ju så gärna träffa honom.... men det är några dagar kvar då skall nog alla magsjukebakterier vara borta!
tisdag 28 december 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar