Den glada killen blev en kille med magsjuka under dagen.... stackars liten!
Vi har precis börjat provsmaka kalops så jag trodde först att det var den han inte gillade och konsistensen som blir lite annorlunda när man börjar äta med kött.... men det var det inte utan magsjukan spelade in, han kommer väl aldrig mer vilja äta kalops.... :)
Som tur är gick natten bra, och idag har han fått i sig lite gröt också, så det går framåt och förhoppningsvis är han på bättrings vägen.
Så halvårsdagen firades med magsjuka.... och Lucia som vi skulle fira med lilla Alice som hade bjudit över oss på fika idag blev inställt... typiskt Jack som skulle ha sin nya tomtedräkt på sig!
Men så är det ibland och nu längtar vi bara efter jul!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar