söndag 19 december 2010

Julklapps handling

Igår var det dags då skulle hela familjen ut och handla julklappar, mot Tuna Park alltså....
Efter en halvtimme var vi så gott som klara.... och då hade Viktor till och med handla lite kläder till sig själv.... ja ha... det var det liksom... jag som gillar att gå och strosa runt och klämma och känna... men icke!
Det blev en lunch sen var vi klara....! Hjälp jag blir stressad!

Hann även med att hälsa på tvillingarna och det var inte igår... så stora dom hade blivit.... :)
Jack var hel paralyserad av när dom for runt.... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar