måndag 20 december 2010

Morgonmys





Lite för liten pyssenassnass och väldigt snygga röda strumpor till, men vi har det mysigt på morgonen. Här busar vi i soffan....
Inte alltid lätt att fota den lilla då han "simmar ur bild" ibland!

1 kommentar:

  1. du vet du.... i morse var din man inne på mitt jobb o helt plötsligt så bara insåg jag att Jack är faktiskt jättelik honom oxå =) heja Viktor!!

    SvaraRadera