torsdag 30 december 2010

Kalkonmiddag

Då har vi även haft kalkonmiddagen hos mamma och pappa, ett tag trodde vi inte att den skulle bli av eftersom alla i släkten har varit dåliga....det gick bra och alla kunde äta mat! Dessvärre så missade Viktor den eftersom han jobbade, men han fick matlåda med sig så han får äta den idag istället.....

Jack har äntligen börjat äta ordentligt, det lugnar den oroliga mamman! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar