torsdag 23 december 2010

Jag och alla andra....

oj vad galet det var med bilar ute på gatorna idag.... är ALLA lediga idag? Jag skulle svänga fam Toth och säga hej så här innan jul... men herregud det tog 100 år att ta sig dit, helt galet!

Alltså ok jag har också varit ute i sista stund med att handla julklappar, men alltså vad göra alla idag????? ALLA I HELA E-TUNA LIKSOM!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar