Nu äntligen är den på plats här hemma.... jag har köpt den av en gammal jobbarkompis för 500 kr, men det var ju bara den här biten att få hem den också!
Som vanligt fick familjen Toth ställa upp..... dom är underbara!
Inte bara fick vi låna deras bil, eftersom våran inte var tillräckligt stor, utan dom tog även hand om Jack undertiden.
Ellen och Maja hade längtat massor efter att få vara barnvakt, så det var två glada tjejer som mötte oss i dörren, Maja hade till och med klätt upp sig... (söt).
Dessvärre lämnade vi in en trött kille.... han åt gröt och sen drog vi iväg.... det tog inte ens en timme men när vi väl var klara och skulle hämta honom så hade han gråtit i 25 min, Sara var genom svettig, Jack var svettig och krokodiltårar på kinderna... tjejerna var lite arga för att dom inte hade hört julkalendern för att Jack skrek så mycket..... oj oj oj....
Men nu är det på plats... ;)
Slutsatsen fam Toth drog utav denna upplevelsen är att det inte blir någon nr 3.... eller??? ;)
Tusen tack fam Toth ni är underbara!
fredag 10 december 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
fast det var ju skönt att han lugnade sig när han kom till dig, det brukar ju funka så... tur är väl det =) vi är gärna barnvakt fler gånger, det vet du! puss o klem
SvaraRadera