Då är vi hemma igen då, borta bra men hemma bäst!
Men vi har verkligen haft det toppen och det har gått super bra med Jack, dock så har ju Jack två trötta föräldrar som inte klarar en frostnatt... ;)
Jack har badat för första gången och det var väldigt läskigt först men sen gick det jätte bra, tur det för vi skall ju gå till Hydrotrim på torsdag och bada med Jack´s tjejkompisar!
Lite pulka åkning blev det också men det var mindre kul.... så det varade väl i högst 10 min men men bättre lycka nästa gång!
Stugan som vi bodde i var toppen fin..... förutom att när vi kom upp mitt i natten och alla var trötta så hade vattnet frusit, kul men 10 pers i en stuga man kan inte spola på toa man kan inte göra varken gröt eller välling till lillsnutten.... Men allt löste sig, vi fick fylla några dunkar med vatten och sen kom rörmokaren dan efter och fixade till det så det gick bra ändå.
Får inte glömma bastun där man kunde kolla på tv samtidigt, den gillades skarpt av två personer speciellt... Även Vera och jag tog oss en stund där dock så var det barnprogram på finska inte så kul....
Lägger upp några kort så att ni kan se hur kul vi har haft det... :) (speciellt du Nils)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar