Då så dom kom dagen D, alltså nyår.... förväntningarna är super höga... eller nej det är dom inte, jag är glad att vi ens kommer i väg med tanke på magsjukor och sånt!
Ja ha det är jag som skall ta mig några öl.... oj oj oj hur ska det gå, jag har ju inte druckit på hur länge sen som helst, när vi var i Stöten så delade jag och Viktor på en öl och det var allt....
Men nu har jag ställt några öl på kylning så vi får se hur det blir.... ha ha ha kanske får ta det lite lugnt iallafall... dels för att man inte tål så mycket men också för att man har en liten plutt som vaknar några ggr på natten, även fast min kära sambo kan ta honom så är det ju en morgondag också.... men GUUUUD vad tråkig och vuxen jag är....
Jag rapporterar i morgon hur det blev... ;)
Gott Nytt År!
fredag 31 december 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar