Idag blir Jack 6 månader.... va?? Ok att han är stor och tung, lång och allt det där men hallå... har det gått 6 månader sen han kom till oss våran lilla ängel.
I natt så var det 6 månader sen man låg där uppe på förlossningen och tänkte det här klarar jag aldrig.... men på något konstigt sätt så har man glömt det där jobbiga, kanske inte helt och hållet men så gott som..... ha ha
Dessvärre har vi hunnit byta tre blöjor innan kl tio så vi håller tummarna för att det inte är mer än så vi orkar inte med någon magsjuka innan jul!
söndag 12 december 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar