Idag bjöd jag in mig själv och Jack på fika hos Sara.... :)
Hennes nya soffa har ju kommit så den måste jag titta på och sen är det perfekt promenad för mig och Jack (som förhoppningsvis sover under promenaden).
fredag 17 september 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
fika? jag har bestämt för mig att du fick lunch oxå!! och barnvakt!! hahahaha
SvaraRaderalika mysigt varje gång =) o maja pratade ju ingenting om jack sen, nej då inte alls *blinkar* hon är ju helt såld på honom. hon berättade för farmor hur hon hade pussat på honom o hur han hade gapat med munnen =)