fredag 17 september 2010

Shopping

Igår var jag och Jack en sväng på stan.
Skulle uppdatera dopkläderna lite till mig själv och så fick jag en tuff klädsel som han kan ha på sig efteråt, herregud han kan ju inte springa runt i klänning hela dan..... ;)
Blev även en fika med syrran (mmoster) och så kom mamma (mormor) förbi och busade lite med Jack.
Som tur är har jag en syster som tvingar mig att gå hem och även gör mig sällskap, visst det är bra med motion men jag är ju slö.... Det är 2,7 km från stan till mig och när man kör barnvagn tar det ca 28 min.... helt ok promenad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar