torsdag 30 september 2010

Kalas inbjudan



Här ligger jag på golvet och är super lycklig, jag har fått ännu en kalas inbjudan!
Den här gången är det min kompis Hugo som fyller.

Tack Hugo för inbjudan jag kommer gärna. (OBS kortet smakade super gott)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar